سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه دانش انسان افزون شود، بر ادبش افزوده و بیم وی از پرودگارش، دوچندان شود . [امام علی علیه السلام]
به تو می اندیشم
خدا نگهدار
  • نویسنده : ................................:: 87/2/26:: 7:55 عصر
  • بی تو این روزای روشن

                              واسه من تاریک وتاره

                                                         وقتی بی تو تک وتنها

                                                                                   زندگیم معنا نداره

     

    از همون روزی که رفتی

                                دل به هیچ کسی ندادم

                                                              فکر می کردم می رسی

                                                                                            یه روز تو بی کسی هابدادم

    گفتن لحظه اخر!

                        واسه من  هنوز سواله؟ 

                                                       دیدن دوباره تو

                                                                               فقط تو خواب و خیاله

    لحظه ی اخر تو

                       توی قلب من می مونه

                                                  هیچ کس مثل من

                                                                         بلد نیست قدر چشماتو بدونه

    رفتی وچشمای خیسم

                                 یادگاری از تو مونده

                                                         بی وفاییات هنوزم

                                                                               تو رو از دلم نرونده

    چشم به راه تو می مونم

                                  تا که برگردی دوباره

                                                          می ترسم وقتی که نیستی

                                                                                              دل من طاقت نیاره

    رفتی اما خاطراتت

                           توی قلب من می مونه

                                                       هیچ کسی مثل تو بلد نیست

                                                                                           دل منو بسوزونه

    تا وقتی که زنده هستم

                                  چشم به راه تو می مونه

                                                                تو که رفتی،که رفتی

                                                                                          نمیای پیشم ،می دونم

    اما هر کجا که هستی

                                منو تو دلت نگه دار

                                                        باچشای خیس وگریون

                                                                                      من می گم خدانگهدار

     

     

    اری می خواهم خداحافظی کنم ،نه فقط با اینجا،بلکه با همه جا،بادلم، با روزگارم، بادنیام.

    می خوام به دنیای برم که دل نباشد، واز این به بعد بدون دل زندگی کنم.

    من نا خواسته وارد میدانی شدم که برای من خیلی بزرگ بود، میدانی که فقط جای ادم های بزرگ و شجاع است

    وفقط انها پا به این میدان می گذارند ولی من ....


    نظرات شما ()
    ---------------------------------------------------
    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    ---------------------------------------------------
     RSS 
    خانه
    ایمیل
    شناسنامه
    مدیریت وبلاگ
    کل بازدید : 58929
    بازدید امروز : 0
    بازدید دیروز : 0
    ............. بایگانی.............
    بهار 1387
    پاییز 1386
    تابستان 1386
    بهار 1386
    پاییز 1385
    تابستان 1385

    ..........حضور و غیاب ..........
    یــــاهـو
    ........... درباره خودم ..........
    به تو می اندیشم
    ................................

    .......... لوگوی خودم ........
    به تو می اندیشم
    .......لوگوی دوستان ........

    ............. اشتراک.............
     
    ............ طراح قالب...........